星期六, 11月 12, 2005

喂喂喂唔好睇小我地

喂喂喂唔好睇小我地(七一人民批主題曲)
製作人:林子揚 詞:一毫子

喂喂喂唔好睇小我地係喂喂喂!
喂喂喂唔好睇小我地係喂喂喂!
打開報紙睇 香港烏煙瘴氣
點解 點解咁既情況都冇人去理
就係因為有D議員確係唔爭氣
所以我地走出0黎 志在為市民爭口氣
太陽東邊起 天天有生機
發言有我地 駛乜 駛乜 駛乜咁勞氣
喂喂喂唔好睇小我地當係喂喂喂
開會討論政制 唔該預埋我地
喂喂喂唔好睇小我地係喂喂喂!
喂喂喂唔好睇小我地係喂喂喂!
承擔社會責任你估我地會唔會放飛機
後生仔勝在夠朝氣
你咪以為我地係度玩下玩下
成班0靚 KEN淨係識柴娃娃
今次做返出好戲比你睇
人民批正呀、好味、抵食、又好使
既然咁超值 唔整番一件咪好蝕底
喂喂喂唔好睇小我地係喂喂喂!
喂喂喂唔好睇小我地係喂喂喂!

《喂喂喂唔好睇小我地》:下載收聽

0 Comments:

發佈留言

<< Home