星期六, 11月 12, 2005

口罩先生

口罩先生 (收錄於林子揚著作「一國沒兩制便沒有新香港」CD內)
詞:一毫子 + 謝國維 + 林子揚 / 曲,編,監,唱: 林子揚

我地呢隻 8210 好好用
有型有款不過唔似電話打得通
我地以前低調左D所以無人睇重
依家成功上位 皆因密不透風
你地搶! 搶! 搶呀搶呀搶餐飽!
其實分唔清楚邊隻至醒至好用
花紋卡通「炭燒」疏隆有鬼用
千祈唔好用錯 用錯就「聽」收工
*我係口罩 唔該戴我 戴我好靚 唔會生病
一蚊一斤雞 一蚊一隻龜
你話雞貴定龜貴
查實口罩重架勢
週街D女戴左我地個個靚過鬼
皆因遮住半塊面點睇都唔失禮
我地班兄弟日諗夜諗
究竟乜野攪到呢班友仔咁「騰雞」
係SARS過份英勇 D SARS識變種
死人SARS仲識跌落糞渠四圍沖
沖呀沖快搶攻 沖呀沖快搶攻
*我係口罩 唔該戴我 戴我好靚 唔會生病
最慘D護士醫生
唔夠防疫裝備
又唔夠訓 又唔夠人
你真偉大 嘩! TIMES都話勁
所以我地所有兄弟一定會生性
D SARS 好鬼曳 去完淘大去大埔
攪到D人放假唔敢四圍蒲
香港地比你一舖竅起
送你一百一十八億唔該經濟快D起 ﹣我起!
我寧願番返舊時0個度
你有你既生活 我有我既「磨碌」
死人SARS全城都憎死你
請你飲漂白水就跟住返屋企
*我係口罩 唔該戴我 戴我好靚 唔會生病

《口罩先生》:下載收聽

0 Comments:

發佈留言

<< Home